כתיבה שיווקית
כתיבה שיווקית נכונה תצליח להשאיר גולשים באתר; תוכן שיווקי בולט, רהוט ומקצועי, ישכנע את הגולשים כי הוא הגיעו למקום הנכון.
כתיבה שיווקית ותוכן שיווקי נפוצים גם בעולם הפרסום, אולם מקבלים משנה חשיבות באינטרנט, שכן זמנם ויכולתם לעביר מסרים מתקצרים משמעותית. כאשר מדובר בביקור גולשים באתר אינטרנט, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. במידה והגולש נכנס לאתר ולא מצליח להבין את המסר שלו במהירות, דרכו להקלקה על העכבר קצרה מאוד והוא יעבור לאתר הבא.
תוכן שיווקי – לשכנע בחמש שניות
מדוע אנו זקוקים לכתיבה שיווקית? רוב הגולשים מקדישים חמש שניות לאתר בטרם יחליטו האם להישאר או להמשיך בחיפוש. מדובר בזמן יקר אותו חובה לנצל ביעילות, להעברת מסרים חדים וברורים ככל האפשר. זהו התפקיד של התוכן השיווקי וכאן נכנסים לתמונה מומחי הכתיבה השיווקית.
כתיבה שיווקית נכונה ויעילה ושרותי ניהול תוכן מקצועי יאפשרו לך להעביר את המסרים שלך בפרק זמן זה. כתיבה מסורבלת, תמנע זאת ממך.
מסרים חדים וברורים
כתיבה שיווקית היא היכולת שלך לשכנע את הגולש. להעביר מסר פשוט וחד, באופן קצר וקולע ככל האפשר. כתיבה שיווקית מורכבת ממסרים, חלקם ברורים וחלקם נסתרים, שמטרתם ליצור אצל הגולש תחושת הזדהות, שכנוע כי הוא עושה את הדבר הנכון.
תוכן שיווקי נכון עוטף את המוצר בתוכן: מלטף אותו במילים יפות, מלווה אותו בסלוגן משכנע ומיתוג בולט. הליך המתחיל בפגישה עם הלקוח, בה מגובשים המסרים שברצונו לקדם, ומסתיים באתר שעבר הליך מיתוג אתרים, קופירייטינג, שכתוב התוכן לשיווקי ובעל מסרים פשוטים וברורים, סלוגן ותמונה במידת הצורך. כל אלו הם שהופכים את הרושם הראשוני של הגולש למשמעותי.