תוכן למנועי חיפוש
תיבה למנועי חיפוש מצריכה התאמת הכתוב הן לעין אנושית והן לעין ממוחשבת. אלו הן שתי עיניים שונות: הן קוראות את אותו הטקסט, אולם מנתחות ומבינות אותו אחרת לגמרי.
בעוד העין האנושית מתייחסת לדימויים, לעובדות ולרגש, העין הממוחשבת סורקת את הטקסט בחיפוש אחר ביטויים שגורים, מילות חיפוש פופולאריות ואזכורים מקוריים.
העין האנושית היא זו שתקבל את ההחלטה האם לרכוש את המוצר. העין הממוחשבת תקדם את האתר במנוע החיפוש. זוהי כתיבה שונה וייחודית והחוכמה היא למצוא את הנוסחה שתשלב תכנים אלו לכדי מסמך אחד.
כתיבה לגוגל – גם לקדם, גם למכור
כתיבה למנועי חיפוש, ובעיקר כתיבה לגוגל, מחייבת לטפל בשני הצדדים בו זמנית: גם לקדם וגם למכור. על הטקסט להיות איכותי, רהוט ומקצועי מחד, אולם לשלב בתוכו את כל אותם האלמנטים הטכנולוגיים אחריהן תר מנוע החיפוש מאידך. עליו להשתמש בכלים החינמיים שמעניקה הרשת: הפצת מסרים שיווקיים באתרי רשתות חברתיות,מגוון פלטפורמות המיועדות למטרת ניהול בלוג מקצועי, הפקת ניוזלטרים, קידום תוכן וידאו וסרטוני יוטיוב ועוד.
כתיבה לגוגל מחייבת להיות ידידותית למשתמש, תוך עמידה בכללי כתיבה שיווקית נכונים שמכתיבים מנועי החיפוש. רק על עובדה אחת מסכימים הגולשים ומנועי החיפוש: כתיבה לגוגל מצריכה טקסט קצר וקולע. גולשים ומנועי חיפוש כאחד מעדיפים תוכן רהוט, איכותי ומקצועי. שניהם ישימו לב מייד אם מישהו ינסה "לעבוד עליהם". אל תיתן למישהו הזה להיות אתה…
שרותי כתיבה למנועי חיפוש מקצועית
כתיבת תוכן לאתרים המותאם למנועי חיפוש הינה הליך המתבצע בשלבים: לאחר פגישת תיאום ציפיות עם הלקוח, בה אנו מקבלים סקירה על האתר, ניגשים אנשי התוכן שלנו לעבודה: בחדר אחד יושבים אנשי המקצוע, הבונים את התוכן השיווקי המותאם לגולש. בחדר אחר יושבים אנשי הטכנולוגיה, שמרכיבים פסיפס קריא למנועי החיפוש (בעיק לכתיבה בגוגל).
רק לאחר ששני הצוותים סיימו את עבודתם, הם מתכנסים יחדיו ומשלבים בין התכנים. התוצאה המתקבלת היא תיק תכנים מסודר, המכיל בין 10 ל-20 קבצי טקסט שנשתלים באתר.
- קידום באתרי מאמרים
- קידום ושיווק בפייסבוק