כתיבת פוסט בפייסבוק הוא עניין מורכב וישנה תורה שלמה וחוקים סביב הנושא. צוות סטאר-טקסט בקיע בכל הכללים והמוסכמות והוא יכתוב לך את הפוסטים המוצלחים ביותר שיביאו תוצאות חיוביות לעמוד שלך.
אז איך בעצם כותבים פוסט בצורה נכונה? הנה שלושה טיפים בסיסיים באדיבות צוות סטאר-טקסט.
הטיפ הראשון והחשוב ביותר – בצעו תחקיר על קהל היעד שלכם, אספו כמה שיותר מידע ודברו אליו בשפה שלו. גיל, מגדר, תחום עיסוק ותחביבים הם רק חלק מהדברים שאפשר ללמוד על משתמשים בפייסבוק. ברשת החברתית חברות וארגונים מדברים עם לקוחותיהן על בסיס יומי ובטון אנושי. ולכן, מה שתשדרו בעמוד העסקי שלכם הוא הפנים החיצוניות שהלקוחות שלכם יראו. נצלו את ההזדמנות הזו כדי לדבר בשפתם וליצור קרבה שתעזור בעתיד.
הטיפ השני – שימוש נכון בסוגי הפוסטים השונים ובאובייקטים הכלולים בהם.למה הכוונה? תמונה, טקסט, וידאו, או שילוב שלהם. בחרו בצורת התוכן שמניבה הכי הרבה Engagement, ואיך לבנות אותה נכון? לגבי תכנים ויזואליים יש ברשת קונצנזוס, אנחנו פשוט אוהבים תמונות. כיום, ברוב המוחלט של העמודים העסקיים בפייסבוק, לפחות 7 מתוך 10 פוסטים הם פוסטים הכוללים תמונה.
למה? מחקר של KissMetrics מעלה כי תמונות מהוות 93% מהתכנים הכי משותפים בפייסבוק. תמונות גם מקבלות 53% יותר לייקים ו104% יותר תגובות מצורות תוכן אחרות. בנוסף, תמונות מתאימות יותר למובייל כי הן תופסות שטח גדול ממסך הסמארטפון, ובסריקה מהירה של הניוז פיד, הן בולטות הכי הרבה והרבה יותר קל לשים לב אליהן מלכל דבר אחר.
הטיפ השלישי בעל חשיבות רבה והוא כמובן התזמון של פרסום הפוסט. זמנים בפייסבוק חשובים מאוד וישנן שעות "יבשות" ושעות פחות "יבשות", חשוב מאוד לקחת בחשבון את יום ושעת פרסום הפוסט לפני פרסומו. המטרה היא לקבל כמה שיותר שיתופים, לייקים ותגובות ולכן חשוב לפרסם את הפוסט בזמן שקהל הלקוחות זמין. תוכלו למצוא מידע זה בInsights של העמוד שלכם.
חברתנו מציע שרותי קידום ושיווק מקצועי בפייסבוק תוך מתן דגש על תוכן איכותי וויראלי
לפרטים נוספים שלחו לנו הודעה