רענון תכנים באתר קיים

אתרים לא מעודכנים זוכים לתעבורת גולשים דלילה ודירוג נמוך במנועי החיפוש.

אם ברצונכם לשמור על רמת כניסות גבוהה ודירוג גבוה לאורך זמן, עליכם לרענן לפחות אחת לשבוע את התכנים באתרכם. ללא רענון תכנים באתר, הגולשים פשוט יפסיקו לבוא.

raananשם המשחק: רענון, עדכון וחדשנות

רשת האינטרנט היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. בכל יום קם אתר חדש, המציע תכנים מקוריים, עיצוב מדליק ואווירה שונה. התחרות ברשת היא תחרות קשה ומי שלא עומד בקצב, מוצא את עצמו מחוץ למשחק. הדינמיות הנגזרת מהפעילות היומיומית ברשת האינטרנט מצריכה מבעלי האתרים להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק: לרענן, לעדכן, לחדש.

רענון תכנים מקנה אמינות ומשדר רצינות

גם אתרים סטאטיים, כאלו שאינם מציעים תכנים למכביר, זקוקים לרענון. האם תרכשו פריטים באתר המציע באמצע ינואר מבצעי סוף עונה? האם תמשיכו לגלוש באתר המציע באמצע ינואר הנחה עד סוף חודש נובמבר? סביר להניח שלא. כגולשים, אנו דורשים מאתרים מידת עדכון מירבית. אתר לא מעודכן נתפס כלא רציני. ואף אחד לי יקנה באתר כזה.

כיצד עושים זאת? ראשית, רצוי להשתמש בשירותי בניית אתרים לניהול תוכן שאנו מציעים, המתבססים על מערכת לניהול תוכן מתקדמת ומקצועית, המאפשרת למנהל האתר להיות גמיש בעדכון התכנים. יש להשתמש בשירותי ניהול תוכן מקצועי, בשירותי מיתוג אתרים, שירעננו את הלוגו מעת לעת ולעמוד בכללי כתיבה שיווקית באינטרנט.

רענון תוכן לאתר אינטרנט קייםרענון אתרים – המפתח לקידום במנועי החיפוש

גם מנועי החיפוש אוהבים אתרים מעודכנים. גם הם, כמו גולשים, שמים לב מתי האתר התעדכן לאחרונה והאם תכניו חדשים או ישנים. במידה ותכניו לא השתנו במשך תקופה ארוכה, יקוטלג האתר כבעל תוכן ישן וירד בדירוג. אתר המתעדכן על בסיס קבוע, לעומת זאת, ומציע תכנים חדשים ומקוריים בכל שבוע, ישאר מדורג גבוה שכן מנוע החיפוש ירצה להציג אותו לגולשים כאתר איכותי.